من اووومدم








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

 خدایا محبت ک جرم نیست

اخییییش

من برگشتم با کلی پست توپ

اومدم دهن خیییلیییارو ببندم

ببخشید ی مدت نبودم

همچنین نتونستم خبر بدم

ولی جاییم ک بودم اصلا جالب نبود

کوفتم شد

ولی خب

برگشتم

برگشتم تا سال ۹۵و با بدبختی های تازه شروع کنم 

سال نو

بدبختی نو

دورویی های نو

خلاصه

من اومدم تا دوباره کلی پست بزارم

درضمن

بی معرفتی ممنوع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 فروردين 1395ساعت 16:42 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین